ترمووود به عنوان یک برند جهانی

يکشنبه 11 مهر 1395
11:00
bestchoob

در اصل ترمووود به عنوان یک برند تجاری جهانی شکل گرفته است که آن هم به مجموعه ای از شرکتهای چوب بری و فعال در صنعت چوب اطلاق می شود .در واقع ترمووود نام یک انجمن بین المللی است.آدرس سایت انجمن بین المللی ترمووود و نیز تمامی شرکت هایی که عضو این انجمن هستند WWW.THERMOWOOD.FI است ,و مقر اصلی این سازمان کشور فنلاند در اسکاندیناوی می باشد.

تمامی اعضا موظف هستند که استانداردهای تعریف شده از طرف انجمن بین المللی ترمووود و قوانین و مقررات صادره از جانب سازمان جهانی حفظ محیط زیست و جنگلداری و حفظ منلبع طبیعی را رعایت کنند و با استفاده از تکنولوژی نسبتآ جدید و مدرن تیمار حرارتی ,چوب را روانه بازار کنند.

در نهایت میتوان نتیجه گرفت که بر خلاف دیدگاه عموم ترمووود شاید یک محصول نهایی باشد ولی بیشتر و در واقع یک اسم ,نام,و برند تجاری است.

از استانداردهایی که برای ترمووود تعریف شده است و شرکت های عضو ملزم به رعایت آن هستند می توان به VTT , FSG , PEFC , اشاره کرد.


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به bestchoob.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]